Sunday 21 October 2007

Delir

E intuneric iar si e tarziu
Am uitat sa visez si e foarte pustiu
Acolo
In mintea mea.
Lumina difuza de afara
Ma irita si ma sacaie iara
Si chiar si copacul imi pare pustiu
Si totul e negru si iara nu stiu
De ce.
Depresii si lacrimi
Intuneric,
Coplesitor e sentimentul himeric
Sau poate e doar o idee
Gasita o data pe-o alee
Un gand imi trece prin minte
Lipsit de un scop sau de tinte,
Un rosu vibrant ma inunda
Un negru orbitor ma sugruma
Dar e frumos sa mori
Sa se sfarseacsa in zori
Si sa te trezesti in nori
Sus. Departe.
Plutind la nesfarsit
Pe cerul pustiit
Un soare cald, albastru
Un singur nor sihastru
Un gust amar, tacere
Si apoi brusc cadere
Si nici nu-ti imaginezi cata durere.
Fiecare centimetru
Doare.
Ma zvarcolesc, incerc sa scap
Dar sunt prinsa in propriul meu cap
Plin de fobii si frici.
Evadez.
Ziua e scurta si iar e tarziu
Iarasi e noapte si eu iarasi scriu
Cuvinte fara noima
Goale...

No comments: